Places2.be

Forum voor holebi en hetero.
Het is momenteel Do 28 Mrt 2024, 11:58

Alle tijden zijn UTC - 6 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Za 17 Sep 2005, 04:02 
Offline
Beheerder

Geregistreerd: Di 18 Mei 2004, 18:17
Berichten: 27
Woonplaats: Antwerpen
Vanaf heden hebben wij besloten om de online Gay DVD-Shop van Homoactive niet langer aan te bieden via onze websites. In een periode van 5 maanden werd geen omzet gemaakt. Na het uitvoeren van aan aantal testen van de Homoactive shop dienden we vast te stellen dat het systeem niet correct of betrouwbaar is tegenover hun partners.
Bij meerdere tests blijkt dat na de verkoop van een product de partner geen commissie ontvangt op de verkoop van het product. Wanneer we na de eerste twee tests de beheerder(s) van het systeem hiervan op de hoogste stellen worden de stats manueel aangepast zonder verontschuldiging en krijgen we via e-mail te lezen dat er met het systeem niks fout is.

-----begin bericht ----
Gelieve in het vervolg naar affiliates@homoactive.com mailen. Ik zal dit voor je nakijken, voorzover ik weet hebben we geen problemen met het systeem. Ik zal de commissie in ieder geval handmatig toekennen!
-----eind bericht ----


Na een derde test eind augustus moeten we opnieuw vaststellen dat er geen commissie verschijnt. We nemen opnieuw contact op met de beheerder(s) van het systeem en opnieuw wordt ontkent dat er iets mis is met hun systeem:

-----begin bericht ----
Volgens ons is er niets mis met onze stats, wij hebben meer dan 2000 affiliates en die hebben allemaal geen problemen met ons affiliate systeem. Tevens heb ik een aantal tests uitgevoerd met een aantal van onze grote affiliates en die geven aan dat alles prima werkt.

Ik heb uw bestelling gevonden in onze backoffice met nummer 97713 en deze bestelling is niet via een affiliate link geplaatst. Ik heb nog naar uw site gekeken om te kijken of als ik een bestelling plaats via uw link of de commissie cookie dan geactiveerd wordt. Maar inmiddels heeft u onze links verwijderd dus kan ik dit niet testen.

Om u te laten zien dat wij ter goede trouw zijn heb ik de sale van die twee dvds handmatig aan u toegekend!

-----eind bericht -----


Opnieuw werden de stats dus manueel aangepast. Maar hoe zit het met alle verloren sales van de overige klanten? We maken nog even de Homoactive shop actief op 1 van onze sites zodat ons partnerprogramma kan uitgestest worden. Wat blijkt nu ... ?

-----begin bericht -----
Ik heb al een test order geplaatst en inderdaad er komt niets in ons affiliate systeem. Ik ga dit gelijkt voorleggen aan onze developers, ik houd u op de hoogte.
-----eind bericht -----


Dat ze pas na vijf maanden hun systeem testen toont toch wel een gebrek aan professionaliteit. Wij wachten nog even af wat voor oplossing uit de bus gaat komen.

Geen alleenstaand geval
Navraag bij andere webmasters van gaysites leert ons dat we niet de enige zijn die onze bedenkingen hebben over Homoactive. Sommige overwegen om ook te stoppen met het systeem, andere hebben de links en banners al van hun sites gehaald.


Omhoog
 Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr 02 Dec 2005, 03:59 
Offline
Beheerder

Geregistreerd: Di 18 Mei 2004, 18:17
Berichten: 27
Woonplaats: Antwerpen
Door het lange wachten op verdere informatie van Homoactive hebben we enige tijd geleden
opnieuw contact opgenomen. Vandaag, 2 december 05 wachten we nog steeds op een aanvaardbare uitleg.


Omhoog
 Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC - 6 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertaald door phpBBservice.nl.