Places2.be

Forum voor holebi en hetero.
Het is momenteel Do 28 Mrt 2024, 03:12

Alle tijden zijn UTC - 6 uur




Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Do 03 Jun 2004, 09:56 
De sauna 't Herenhuis te Berchem gaat erop achteruit. Toen ik die sauna voor het eerst bezocht ongeveer 3 jaar geleden was die nog heel mooi, vooral door de aangename verlichting. De mooie verlichting in het zwem- en bubbelbad zijn helaas verleden tijd geworden. Gisteren bracht ik nog een bezoek aan 't Herenhuis en moest vaststellen dat ze daar nog steeds aan hun plafond aan het werken zijn. Ook de luidruchtige machine die daar stond te draaien deed de sfeer niet veel goeds. Ik vind toch dat ze aan de ingang zouden mogen verwittigen als er werken bezig zijn, zo kan je nog altijd beslissen of je al dan niet wil binnen gaan. Ook het koele stoombad kon stukken beter. Ik moest me dan maar tevreden stellen met de droge sauna. Na anderhalf uurtje hield ik het voor bekeken. Hopelijk komt alles snel terug in orde.


Omhoog
  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo 19 Okt 2005, 05:26 
Offline

Geregistreerd: Wo 19 Okt 2005, 04:58
Berichten: 1
Woonplaats: brugge
dit is volledig waar de sauna in berchem t Herenhuis is mischien wel mooie geschilderd met muur schilderingen maar ts ook maar al :? .de sauna is zijn geld niet waard net zoals de andere saunas in antwerpen het zijn echte krotten ofwel ben ik wat meer gewend??maar kdenk het niet ,ik was echt verbaasd toen ik het zag ik ben in t herenhuis nog geen 1u gebleven en ging weerweg en besloot maar om naar een andere sauna te gaan in de buurt de spa 55 ik had het beter niet gedaan
want daar was het nog slechter .Ik dacht een leuke avond te beleven eens in antwerpen maar had toch maar naar brussel gegaan ,dit was dichter voor mij dan naar antwerpen, te rijden want ik kom uit brugge .de saunas daar in antwerpen mogen een voorbeeld nemen aan spades 4our in gent,paveljoen in roeselare ,Macho sauna in Brussel en spades4our in brussel
DIT ZIJN SAUNAS DIE JE SAUNAS KUNT NOEMEN EN GEEN VUILE vooroorlogse boel. :) ik ga nog 1 poging ondernemen om eens naar kourous in schoten te gaan maar ik hou me hart al vast :wink:


Omhoog
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo 19 Okt 2005, 06:15 


Omhoog
  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma 23 Feb 2009, 03:39 
Offline

Geregistreerd: Ma 23 Feb 2009, 02:53
Berichten: 1
Ik ben aanstaande dinsdag voor het eerst naar het Herenhuis sauna te Berchem-Antwerpen geweest.
Ik vond het er zeer keurig en vooral heel heet.
Ze zijn momenteel nog bezig met enkele vernieuwingen, maar dit belet geen plezier.
De grote jacuzzi, hamam met doolhof, sauna zwembad en talrijke douches zijn beschikbaar. Verder vind je op de bovenste verdieping een plaats voor sex en een video kamer.
Het herenhuis is een prachtige huis met een mooie bar en talrijke trappen en hoekjes waar je heten mannen tegmoet komt.
Ik vernam daar van een gast dat men op dinsdag zowel jongere al oudere mannen tegemoed kwam. Ik had al wel andere sauna's bezocht maar het was wel spannend hoe het daar ging aflopen. Na een heerlijke ontspanning in de jacuzzi ging ik in de stoom bad. Deze is een beetje als een doolhof geboud en je komt daar mannen tegen die je amper kan zien. Om er heet van te worden. Ik besloot mijn kans te wagen op de laatste verdieping. Boven een grote trap kom je op een plaats met vol kleine kamers. Opeens zie ik iemand achter mij de trap opkomen. Een knappe vend van ongeveer 40 jaar. Ik besluit hem in mij val te lokken. Ik laat mijn handoek vallen en wandeld verder in mijn blootje in een smal donker gangetje. Hij ziet mij en volgt mij. Verder hebben wij daar ...............
Het heren huis is echt een spannende plaats om te Relaxen.
:roll: :wink:


Omhoog
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do 02 Apr 2009, 09:36 
Offline
Beheerder

Geregistreerd: Di 18 Mei 2004, 18:17
Berichten: 27
Woonplaats: Antwerpen
faby schreef:
Ik ben aanstaande dinsdag voor het eerst naar het Herenhuis sauna te Berchem-Antwerpen geweest.
Ik vond het er zeer keurig en vooral heel heet.
Ze zijn momenteel nog bezig met enkele vernieuwingen, maar dit belet geen plezier.
De grote jacuzzi, hamam met doolhof, sauna zwembad en talrijke douches zijn beschikbaar. Verder vind je op de bovenste verdieping een plaats voor sex en een video kamer.
Het herenhuis is een prachtige huis met een mooie bar en talrijke trappen en hoekjes waar je heten mannen tegmoet komt.
Ik vernam daar van een gast dat men op dinsdag zowel jongere al oudere mannen tegemoed kwam. Ik had al wel andere sauna's bezocht maar het was wel spannend hoe het daar ging aflopen. Na een heerlijke ontspanning in de jacuzzi ging ik in de stoom bad. Deze is een beetje als een doolhof geboud en je komt daar mannen tegen die je amper kan zien. Om er heet van te worden. Ik besloot mijn kans te wagen op de laatste verdieping. Boven een grote trap kom je op een plaats met vol kleine kamers. Opeens zie ik iemand achter mij de trap opkomen. Een knappe vend van ongeveer 40 jaar. Ik besluit hem in mij val te lokken. Ik laat mijn handoek vallen en wandeld verder in mijn blootje in een smal donker gangetje. Hij ziet mij en volgt mij. Verder hebben wij daar ...............
Het heren huis is echt een spannende plaats om te Relaxen.
:roll: :wink:

Het Herenhuis gaat er inderdaad wel op vooruit. Weliswaar langzaam maar het komt goed. De nieuwe douches zijn heel mooi, een minpunt is dat de koude douche die zich vroeger tussen de droge sauna en het zwembad bevond nu niet meer beschikbaar is. Het gevolg is dat sommige mannen die na de droge sauna eens willen afkoelen dan maar het meteen bezweet het zwembad induiken. Echt hygiënisch is dat nu ook niet hé. Sommige mensen denken gewoon niet na. Er is wel een koude douche in het stoombad, maar naar mijn mening is deze douche toch wel wat verkeerd geplaatst. Als regelmatige bezoeker van het Herenhuis weet ik dat op het eind van het stoombad naast die koude douche de meeste actie gebeurt. Als er dan eens ene plezante een koude douche wil nemen is meteen iedereen in de onmiddellijke omgeving met- of tegenzin mee afgekoeld. Er is in elk geval voldoende ruimte in het gebouw om er iets heel leuks van te maken. Het bovenste verdiep met de kamertjes heb ik altijd zo geweten. Misschien tijd om daar een grondige veranderingen te maken. De beschikbare ruimte van het hoogte verdiep is zeker niet optimaal gebruikt. Ook de privé cabines zijn er naar mijn mening teveel van, ik heb ze nog nooit allemaal bezet gezien. We zullen afwachten. Wie weet zijn er al plannen voor de bovenverdieping aan te passen.


Omhoog
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za 05 Mei 2012, 04:38 
Offline

Geregistreerd: Vr 13 Apr 2012, 02:41
Berichten: 1
Een kleine update betreffende sauna 't Herenhuis leek me hier wel gepast.

De sauna is er ondertussen danig op achteruitgegaan dat er kan gesproken worden van algemeen verval. De enige ruimte die nog net is is het bargedeelte, de toestand van de rest van de sauna is ronduit schrijnend.

Wat nog het meest opvalt en representatief is voor de teloorgang van dit eens mooie gebouw is de smalle wenteltrap van het gelijkvloers naar de eerste verdieping, het vasttapijt is er danig ranzig dat men er haast niet blootvoets meer zou willen/durven op lopen. Een kleine kost om zoiets te vervangen zou je denken, maar het ligt in de lijn van de rest van de sauna die simpelweg niet meer onderhouden wordt.

Toen ik naar het toilet wou gaan trof ik er een groot toilet aan die compleet waggelde en stuk was. Daarnaast lag een gebroken borstel met afval. De kleedkastjes werden vervangen, alhoewel men ongetwijfeld beter eerst andere investeringen had gedaan. Indien men in de kleedkamer omhoog kijkt treft men een smerig plafond aan en een luster die ooit grandeur moet uitgestraald hebben maar nu onder een centimeter dikke laag stof bedekt ligt. In de kelder is de vloerbedekking her en der stuk, het plafond is volledig losgekomen door het vocht en ondanks het er duister is is roest en vuil overal duidelijk zichtbaar.

In de relaxruimtes lagen ooit matrassen die vervangen werden door matten. Denk daarbij aan de matten waarop je op school turnoefeningen moest uitvoeren, maar dan een stuk harder, uiterst oncomfortabel tot zelfs pijnlijk.

Het personeel is uiterst jong en hautain en tovert bij momenten de bar om tot hun private disco waar men letterlijk geen gesprek meer kan voeren.

Zonder overdrijven kan gesteld dat de algemene toestand van deze sauna te beschrijven valt als 'smerig', volledig vergane glorie. Al bij al een intrieste zaak.


Omhoog
 Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC - 6 uur


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertaald door phpBBservice.nl.