Ik ben aanstaande dinsdag voor het eerst naar het Herenhuis sauna te Berchem-Antwerpen geweest.
Ik vond het er zeer keurig en vooral heel heet.
Ze zijn momenteel nog bezig met enkele vernieuwingen, maar dit belet geen plezier.
De grote jacuzzi, hamam met doolhof, sauna zwembad en talrijke douches zijn beschikbaar. Verder vind je op de bovenste verdieping een plaats voor sex en een video kamer.
Het herenhuis is een prachtige huis met een mooie bar en talrijke trappen en hoekjes waar je heten mannen tegmoet komt.
Ik vernam daar van een gast dat men op dinsdag zowel jongere al oudere mannen tegemoed kwam. Ik had al wel andere sauna's bezocht maar het was wel spannend hoe het daar ging aflopen. Na een heerlijke ontspanning in de jacuzzi ging ik in de stoom bad. Deze is een beetje als een doolhof geboud en je komt daar mannen tegen die je amper kan zien. Om er heet van te worden. Ik besloot mijn kans te wagen op de laatste verdieping. Boven een grote trap kom je op een plaats met vol kleine kamers. Opeens zie ik iemand achter mij de trap opkomen. Een knappe vend van ongeveer 40 jaar. Ik besluit hem in mij val te lokken. Ik laat mijn handoek vallen en wandeld verder in mijn blootje in een smal donker gangetje. Hij ziet mij en volgt mij. Verder hebben wij daar ...............
Het heren huis is echt een spannende plaats om te Relaxen.